Golfen !

 Oj tänk om man hade en sån här fin Golf. I morgon ska den jag har få dommen av besiktningen. Min är av -88 års modell. Går bra men är så rutten i plåten. Folke som jag döp den till har jag haft sen den var ny. Får jag för många 2 or i morgon då vet jag inte om jag har råd att kosta på den hur mycket som hellst. Vi har ju en gammal skrutt till som behöver få omplåstring. Tiden räcker inte alltid till för oss. Huset  både kostar och tar sin tid. Om man hade en sjö att ta pengar ur. Skall gå och hämta en reservdel på Normans nu för att se om sambon kan ta bort en tvåa åtminstonde i kväll. Håller tummarna att Folke kan gå ett tag till i alla fall. : Stina

Kommentarer
Postat av: vivan

Du är duktig du...som tar promenad istället för Folke....kom in får du färska bullar....

2008-04-15 @ 16:31:17
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0