Skönt se solen !


Va skönt det var när jag kom hem från jobbet idag ute. Satte mig en stund på trappan. Tog en kopp kaffe. Lyssnade på fåglarna som har vårkänslor. Våran katt Cesar satt bredvid mig, lyssnade också. Spejjade upp i skyn. Såg ut som han tänkte. Kom hit ja vill leka med er, sen äta upp er.
Dom dumma katterna är ju sånna, fast Cesar gillar bäst Råttor. Ute hela nätterna och jagar.

                                                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: vivan

Underbart att kunna sitta på trappan och höra fågelsången.:)vivan

2008-04-04 @ 23:03:49
URL: http://vwellermo.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Söt kisse !
Jag kissar är egna och roliga varelser.
Har själv haft ett par katter, och min sista kisse var mycket speciell.
Ha det så gott.
Kram

2008-04-05 @ 17:29:27
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0