Trött !!

Oj, har inte haft tid att skriva på några dagar. Jobbar och jobbar mer än heltid.

Idag när jag kom hem från jobbet tog jag gräsklipparen( handjagaren ) och klippte lite. Har en del blommor som jag vill ska vara kvar ett tag till. Klippte runt dom så de får pryda sin plats lite till. Gullvivor, tullpaner bl.a.
Förskte att leta på internett om jag kunde hitta några fina bilder, men jag kan inte hitta några. Är de någon som läser detta som kan tipsa mig om sidor där jag kan leta på.
Katter kan jag inte jämt sätta in här. Blir enformigt de ochså. : Stina
image35  Tog en bild från turbåten som går ut från hamnen  i Askersund för ombytes skull.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ta med dig kameran ut i trädgården och fota...då är det roligare att lägga in dem...kramiz

2008-04-28 @ 21:00:23
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0