Fredag kväll !

Var så glad igår att jag mådde bättre, men de skulle jag inte sakt. Mådde allmänt räv igår kväll. Gick och la mig före kl 22. Va länge sedan jag gjort de. Vaknade halv 7 i morse. Kände mig sådär. Efter nån timma  tog jag i alla fall itur med att byta sängkläder. Tog fram draken till hela övervåningen. Dammråttorna har anföljt mig sen i onsdags. Kändes bra att ja kunde göra nått vettigt.

Hämtade medicinen på apoteket för svampen. Skulle ta 1 tab. av samma med. ja fick förra gången. Jag hade 2 tab. kvar så jag ringde Onken. En DR ringde upp. Ska ta 2x2 i en vecka sen 1 tab. tills alla är slut. Ja ja måste tro de hjälper. Smakar pecka i munnen.

Ensam hela dan. Gubben jobbar till 19.00 Då ska han lägga ut kräftburar direkt efter jobbet. Kommer väl hem när de blir mörkt. Ska göra varma mackor tills dess. Hittade en påse kantareller sen förra året i frysen. Det blir nog gott i alla fall. Kramar till alla



Kommentarer
Postat av: Margaretha

Ja det kan inte vara roligt att vara "kräftänka".....MEN GOTT... ;D

Hoppas att du mår lite bättre till helgen nu.....'

Kram på dig

Margaretha

2008-08-15 @ 18:51:02
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: vivan

Haloj!

Siter i min ensamhet...Patron tröskar och kommer inte hem på den här sidan natten....natti natti..sköt om dig...annars gör jag det kram lillmamma1

2008-08-16 @ 21:45:05
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hoppas att kantarellerna smakade bra även för dig, men kanske tveksamt. Du har det jobbigt nu... tänker på dig, har ingen annan tröst att ge!

2008-08-17 @ 11:10:17
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0