Jag !



Nu ramlar håret. Kan dra bort massor. Undar hur sängen och jag ser ut i morgon bitti. Ser ut ungefär såhär idag morgondagen??? Kände vinden i håret idag. Lär dröja innan de käns igen. Nog om detta. JAG är ju JAG i alla fall med eller untan hår.

Kräftfisket gick bra i helgen. Ca 450 st har vi kokat nu i eftermiddag. Gubben är tokig i detta fiske. Ja ja det får han den korta tid de är. Vore sämre om han skulle ut i skogen och jaga varenda ledig tid.
Nu får vi se om de är nån som vill köpa av oss de vi inte ska ha själva.

Skriver om hur jag mår när peruken ha fallit, om jag inte ringer kusin i morgon och frågar hon kan klippa av mig hela skiten. He he. Kram S

Kommentarer
Postat av: vivan

Va,snygg du är på kortet...är det Löken som varit fotograf...???

Kramiz:) och natti natti...

2008-08-03 @ 23:49:12
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Ååååhhh va gott det låter med kräftor.....

Tänk om jag bodde närmare så jag kunde köpa dom ni inte orkar glufsa i er :D

Funderar på att köpa lite havskräftor till i morgon, då är alla barnen hemma på middag....

Det är naturligtvis hemskt när håret trillar av men tänk på att det kommer tillbaka!!!!! Ofta mycket finare kvalité än innan :D

Det är nog en bra idé att klippa av allt istället för att låta det trilla av....

Här ösregnar det så jag skall nog hämta min bok......mysigt att kura innomhus när det regnar.

Kramar

Margaretha

2008-08-04 @ 13:32:21
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, kanske det är en bra ide att klippa håret innan det faller helt.

Vad bra att du har din kusin som kan hjälpa dig.

Men jag kan tänka mig att det känns konstigt när håret nu ramlar av.



Och ja...du har så rätt i ...att Du är Du i alla fall, med eller utan hår.



Vad kul att det gick bra med kräftfisket och vad många ni fick.

Det är ju dessutom kräft-kalas tider denna månad.

Ha en bra fortsatt dag.

Kram

2008-08-04 @ 13:43:20
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är tuff du som kan skratta åt eländet!!! Du kan ju glädja dig åt att sen när håret växer ut igen så får du tjockar och finare hår, kanske lockigt och vackert.....

Men gud så mycket kräftor ni fått!!!! Jag skulle gårna köpa av dig, men vi bor nog för långt bort....det skulle bli dyyyra kräftor med de bensinpriserna som är nu.



Ha det så gott du kan.....kram?

2008-08-05 @ 02:47:11
URL: http://nightviolet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0