Kräftkokning !

 Gubben la ut burar på fria fisket av kräftor på Vättern igår. Tog upp dom idag på förmiddan. Det blev bara runt 100 st. Vi har i alla fall kokat dom nu i kväll. Nästa helg börjar fisket när han får fiska varje dag om han vill i 3 veckor. Hela hans semester, har han vikt till de. De roligaste han vet att fiska de små vildarna.

I morgon ska jag in för att få min 2 a behandling. Undar vad som skall bli den närmaste veckan med biverkningar denna gång. Ja ja de visar sig. Får bara gilla läget några månader till. Ska träffa DR innan jag får mitt gift. Undrar vad han vill berätta.   Kramar S

Kommentarer
Postat av: Mia

Ser att du är inne i förmodligen ditt livs tuffaste match, men prognosen verkar ju bra!? Inga sjuka celler i lymfan, så visst ska det gå vägen.



Bloggkräfta eller ej, jag önskar att behandlingen i morgon ska gå bra. Välkommen tillbaka till min blogg.

2008-08-10 @ 21:08:22
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Marina

Nja bättre väder vet i hundan om det blev Hehe

2008-08-10 @ 21:18:23
URL: http://marinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vad kul det måste vara att fiska egna kräftor, och kan tänka mig att det är kul.

Och säkert också att de är godare än de som man köper ?

Det är gott med kräftor, och kanske jag själv gör ett eget litet kräftkalas med något gott till.

Sedan är jag ju själv också en kräfta...jag menar stjärntecken ;-)

Håller tummarna för att du inte får alltför jobbiga biverkningar efter din 2.a behandling.

Och hoppas besöket hos doktorn går bra.

Stor Kram till dig.

2008-08-10 @ 22:10:38
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Margaretha

"Bara" 100.......stackars honom ;)

Jag hade varit glad för 3......

En liten fråga bara...Vad gör han av alla kräftorna ????NI kan ju inte käka kräftor morgon,middag,kväll ????

Hoppas att det går bra för dig imorgon...

Du skall veta att jag tänker på dig......

Har jag några tummar lediga så håller jag dom för dig...;D

Styrkekramar från

Margaretha

2008-08-11 @ 21:04:53
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0