Mycket att göra !

  Förstår inte att de ska va så mycket att göra. Inte hunnit skriva här. Gubben fiskar krällor, sen ska de kokas o packeteras.

I onsdags var de Askersundsmarken. Min kusin o jag gjorde den som vanligt. Va jättetrött när vi kom hem efter 4 timmar där. Skönt i alla fall att jag kunde gå bland stånden trotts att jag är sjuk.

I tisdags ringde de från Onken o undrade om jag kunde komma in för läkarbesök o undersökningar på Torsd. istället för nästa vecka för insättning av Porten.
Jo vist. Hela dan gick åt för detta igår. Konstigt att allt ska ta sån tid. Onken ringer i kväll vid 19 tiden om när jag ska opereras på måndag. Kan bli att jag får åka in redan på Sönd. kväll, men de kvittar. Huvudsaken de blir gjort. Ska bli skönt att slippa bli sönderstucken i armarna. Mår bra annars trotts att jag fick veta igår attt jag hade ett blåsljud på hjärtat. Nått jag aldrig hört i mitt 50- åriga liv. Ska på koll av hjärtat i mitten av sept. men de är redan bestämt för att ja ska ha antikroppen så länge sen efter cellgiftet. De låter bra att bli uppkollad. Blev lite orolig faktiskt.

Idag ska jag städa av lite i huset. Vet ju inte hur de blir nästa vecka efter OP. sen ska jag ju ha sista omgången av Taxen." Bara " 3 ggr kvar av giftet sen.

Ett underbart väder här idag. Solen skiner, men vist käns de att hösten närmar sig med stormsteg.
Ha de gott alla som kikar in här. Kramar Stina

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Vilken söt liten nalle som sitter och vinkar överst i inlägget.

Kan tänka mig att det ska bli skönt att slippa bli sönderstucken i armarna, utan få Porten istället.

Hoppas det inte blir jobbigt att sätta dit den.

Men antar att du blir sövd eller får bedövning.

Kan tänka mig att du blev orolig när de sa att du hade blåsljud på hjärtat, men kanske det är något tillfälligt...

Men det är nog bra att de kollar upp dig.

Skönt att du mår bra annars.

Så du har 3 gånger kvar av cellgiftet, det måste vara skönt, och hoppas att du slipper fler jobbiga biverkningar.

Stor Kram

2008-08-29 @ 21:55:25
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tänker på dej!!!!!!!!@----->---./Angelica

2008-08-30 @ 15:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0