Operation igen!

I morgon är de operation igen. Uff. Ska sätta in porten för att slippa bli så sönderstucken. OP blir inte förän på eftermiddagen. Lite trist. Ska va inne på USÖ mellan 10 å 11. Fastande från midnatt, får dricka klar druck till kl- 08.00. Tur de så man får i sig lite av livslexiret KAFFE.
Om jag mådde bra skulle jag få åka hem över natten. In igen å få Cyton i porten. Den sista beh. av denna sort. "Bara" 3 beh. kvar sen av giftet, sen 10 beh. av antikroppen, om de inte blir biverkningar på hjärtat så jag kan ta emot de.

Vet inte när jag kan skriva igen här. Beror på hur ja mår. Kramar till alla. Stina.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Jag skall skicka lite tankar till dig imorgon så att du känner dig stark......

Det skall säkert gå jättebra med porten.....

Massa kramar så länge

Margaretha

2008-08-31 @ 16:29:30
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Witchen

Go girl...Håller alla mina tummar och fötter!!

Lycka till och kom snart tillbaka...



Hare gott

Krya på dig kram från Dalom

Witchen

2008-08-31 @ 18:49:23
URL: http://witchen.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Hoppas det gick bra med operationen och att det inte känns alltför besvärligt.

Men det är nog skönt att slippa bli sönderstucken...

kan tänka mig det är mycket just nu , du ska in igen för sista behandlingen av Cyton osv.

Tänker på dig mycket

och tittar in här ofta för att se när du orkar skriva igen och berättar hur allt går.

Stor Kram

2008-09-01 @ 14:19:08
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0