Hoppas de funkar !

Vet inte vad som hände, men fick ta bort MSN och inst. igen. Verkar som de funkar igen.

Fick ringa vårdcentralen idag. Vaknade med ett vänsteröga som var igenmurat. Märkte igår att de va nått fel. Lite svullen ont som FN i halva ansiktet. Började att få vartrådar i ögat innan jag la mig. Blev rekomenderad av SSK som ringde att ta den intellegenta tab. Ipren x3 Och köpa Noviform salva på apoteket. Någon ska ringa upp efter kl 08.00 i morgon bitti och höra hur det är. Om inte bättre skulle jag få komma till en Läkare i morgon. Tack å lov så har de efter att jag 1 gång haft i salvan börjat ge med sig. Är nog fläkten i Varberg i helgen att tacka för detta.
Har idag bar latat mig. Bytt lakan i sängarna, Tvättat och läst ut en bok. Lagat mat till Lilla Gubben kom hem från sitt jobb med alla passagerare han kör på i sitt jobb.
Igår var vi med kompisar till Åtvidaberg och hämtade en båt. Bengt och Ewa har inte drag på nån av sina bilar så Anders som ochså är "båttokig" ställde upp med glatt hjärta att hjälpa till. Vi hade en jättekul eftermiddag och kväll innan vi kom hem igen. En liten udda person som sålde båten, men va gör de. Ewa hade fika och äggmackor med sig till oss. Stannade på en rastplats och njöt av dom och mitt livslexir KAFFE. Vi var inte hemma i Askersund förän vid halv 12 i natt. Anders skulle upp senast halv 5 i morse för han skulle börja jobba 4.55. Jag har inte en susning om när han kom upp. Sov som en stock. Tidningen var intagen och sen hade han hunnit med frukost. De såg ja för han hade inte plockat bort disken efter sig. Ringde han när jag kom upp. Då sa han jag är dötrött.Måste lägga mig en stund efter vi ätit när jag kommer hem. Tänk vad en stund med John Blund gör. Kramar

Kommentarer
Postat av: Nursen

Hej Stina gises va skönt det skulle vara med en lat dag...får ta det på Rhodos. Ha en god natt kramar Erika

2008-07-10 @ 20:59:42
URL: http://sisternurse.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jag har hört att MSN kan ställa till med krångel ibland. Skönt att allt funkar igen.

Kan tänka mig att du blev orolig över ögat, men skönt att det är bättre nu, och hoppas det fortsätter så.

När jag läste att du varit i Åtvidaberg så kommer jag ihåg att min farmor bodde där, och jag har varit där ett par gånger när jag var barn.

Själv är jag född och uppvuxen i Linköping.

Ha det så gott.

Kram

2008-07-10 @ 21:50:51
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, du har en tuff tid framför dig nu, 18 veckor framåt....men det kommer att gå bra. Du verkar ha den rätta inställningen......en tjej med mycket jävlar anamma



krya på dig.............

2008-07-11 @ 03:43:16
URL: http://nightviolet.blogg.se/
Postat av: vivan

Tack för att du ställer upp och tittar till kissarna...Ja Nisse han är ju hos er lika mycket som här...men den lilla grå blir så själv, och kan behöva komma ut och vädra pälsen. Vet inte om Göran tänker vara här något...men han har blivit så allergisk..hostar som en tok när han är här!!!

Vi får se under dagen hur det blir...Skall gå ner till puben med Anneli och tjata lite..skvallra...gött...kramiz:)

2008-07-11 @ 12:50:27
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Nursen

Lördag morgon

är på jobbet och det är lugnt so far. Ha en trevlig helg kram Erika

2008-07-12 @ 08:42:08
URL: http://sisternurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0