Mår lite bättre idag !

O va skönt. Känner mig inte så trött och ont i kroppen som förut. Magen är inte helt OK, men har i alla fall varit på och fåå gjort lite mer än igår. Ska ta fler droppar till kvällen så va de välll sjutton om de inte ska komma ut.

Gubben hade sovmorgon idag. 11.10 till 19.00 så vi kunde prata lite för en gångs skull utan telefonkontakt. Inte kul för han heller att jobba och jag mår pyton.

Min snälla granne " lillmamma " kom med färska bullar. En påse till gubben som va lite mer brända, dessa till Löken, den andra till dig, namnsdagsbullar.  Ett glas mjölk och en bulle högg jag för att testa innan de kom i frysen. Supergoda. M m m.

Solen skiner 25 gr minst i skuggan. Ska sätta el lägga mig på altan med en bok. Bara lata mig. Käns knepigt, men de måste få va så. Kramar S

Kommentarer
Postat av: vivan

NÄHÄJ..DET BLEV BARA DOPP EN GÅNG...VA MENAR DU MED MER BRÄNDA...HM INTE VAR DINA BULLAR BRÄNDA? HA,HA FÖRSTÅR VAD DU MENAR...27,7 GRADER ÄR DET PÅ 3:AN NU PUH!!!KRAMIZ:)

2008-07-24 @ 16:35:27
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Så glad att du mår bättre idag och att magen också börjar bli bättre.

Ja, nu har sommarvärmen äntligen kommit tillbaka och hoppas den fortsätter även augusti ut.

Kram

2008-07-24 @ 23:19:16
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

Ingela o Patrik vill gärna följa med om de får?????

ringer dig i morgon...kramar lillmamma

2008-07-25 @ 23:30:22
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till oss som heter kristina. ha de kram erika

2008-07-26 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0