Snart dax !

Oj nu är det snart dax att börja min Cancerresa till att bri frisk. På torsdag 17 juli. Är så orolig hur jag kommer att må. Har ju läst att det är inviduellt och de vet jag ju igentligen men jag kan inte tänka klart just nu. Mest oroligt och rädd är jag när håret faller. USÖs frissa har sem.stängt till råga på allt ochså. Öppnar den 21 juli om jag inte läst fel. Måste ringa dit  då och se om jag kan få komma in till dom så snart som möjligt och få utprovad en  peruk. Vet inte nu om jag kommer att använda den så mycket, men här hemma kan jag kanske va utan i alla fall. Varför varför måste vi som drabbas av cancer  drabbas. Varför måste den finnas. Är de ett tack till oss för vi gjort nått orätt i de friska livet. Nej naturigtvis är de inte så, men man kan ju fundera. Kramar

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Förstår att du känner dig orolig och över hur du kommer att må, men som du skriver så är det väldigt individuellt.

Och kan tänka mig att du oroar dig för när håret kommer att falla.

Vilken otur att frissan har stängt just nu.

Kan tänka mig att det ofta kommer många tankar, och varför...osv.

Naturligtvis det är inte så att man drabbas av cancer för att man gjort något orätt i livet.

Absolut inte. Cancer kan drabba vem som helst.

Jag tänker ofta på dig och undrar hur du har det.

Så jag är glad över att du skriver och berättar här i din blogg.

Stora kramar till dig.

2008-07-15 @ 21:54:13
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

Nä du, inte får man cancer för att man gjort något orätt här i livet...då skulle det bara finnar sjuka människor....så får du inte tänka..näpp...aldrig

Du har fått det för att du är en unik person...och skall visa världen hur du fixar det.....så är det.. vi hör i morgon...natti och sov gott....lillmamma

2008-07-15 @ 23:40:09
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0