Söndag !

Tack lillamamma för igår kväll. Var så trevligt att kunna följa med ner på stan och kolla på alla bilarna. De luckta pyton av alla avgaser, men trevligt ändå. Trodda aldrig ja skule orka , men de va skönt komma ut en stund.

Mår skapligt idag ochså. Lossnar lite skinnflagot i munnen. Mat och dryck smakar inte riktigt som tidigare, men inget att gnälla för. Synd bara att kaffet inte smakar OK men de dricker jag ändå. He He. Har haft lite diarre i em. men skulle ta Laxoberaldr. till kvällen en DR. Ska nog inte ta i kväll i alla fall för att se hur de är i morn. Jag springer inte på toa varje dag annars, Så ska prova med att inte ta idag. Varannan kanske.
Det ja lider mest av nu är att de spänner så  där tutten setat, och ut mot armålan. Kan inte ha BHn på mig. Ser ju konstig ut utan protesen, men strunt samma bara Katten och jag hemma. Skulle ju inte få tömma nu när jag är mer infektionstjänslig. Senast Tisd. em skulle jag få göra de en. DR på onkologen. Får se hur jag gör om jag ringer in på Tisd. fm. om han kan titta på de, mitt välbefinnande är ju viktigt de ochså. Men, men får väll stå ut är ju långt kvar med Cellgiftet å då blir inget tappande av i alla fall.

Gubben jobbar till 22 i kväll. Ska göra nått lättare mataktigt tills dess. Vi ska ta nått alkoholaktigt då till. Han är ledig i morgon så då är det OK för oss båda. Kramen S

Kommentarer
Postat av: vivan

skål!ha det så braikväll...ses i morgon..vi glor på film...kramiz:)

2008-07-20 @ 22:00:38
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig du hade en fin kväll med din lilla mamma och att det var skönt att komma ut lite.

Skönt att du mår skapligt, men kan tänka mig det känns jobbigt med de biverkningar som har kommit från behandligen.

Håller tummarna för att de lägger sig och att det inte blir fler.

Men det måste vara jobbigt att ha ont och att det spänner där operationen gjorts och att du inte kan tömma så ofta nu.

Men hoppas du får göra det imorgon, då jag antar det lättar en hel del.

Stor Kram till dig.

2008-07-21 @ 14:33:36
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: maria

Ja herregud!!! Vad gnäller jag över....? Du gnäller inte, men du om någon har det jobbigt just nu!!!! All heder åt dig!!!

2008-07-22 @ 02:13:19
URL: http://nightviolet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0