Tuttverkstan!

Var till USÖ idag för att få en bröstprotes istället för den jag fick på AVD. innan jag åkte hem. Nogot gelematterial som käns som ett vanligt bröst. Det va snabba ryck för hon som hade hand om detta gick på semester när jag gick därifrån straxt efter kl 15.00. Ringde i morse och fick tid till i eftermiddag. Konstigt att de gick.

I morgon förmiddag åker vi mot Varberg. Har best. ett rum med pentry för 425 kr natten. Rummet ligger i ett hus som ägs av familjen som bor där. En trappa upp med egen ingång. Låter mysigt. Får se om vi ev. kan hyra 1 natt till. Ska ringa innan vi åker i morgon. Ska försöka att komma in på GeKås i Ullared under Lördagen om de går för alla köer. Ja de visar sig.
Vi vill komma bort ett tag innan min Cancer resa startar på allvar 17 juli med Cellgiftsbeh. Vet ju inte hur jag kommer att må framöver. Min älskling kan behöva se nått annat än gamla Askersund och vägen han kör med bussen Askersund, Hallsberg, Örebro han ochså. Kramar till alla från mig. ( hörs framåt Söndag kv el. Månd. förmiddag).

Kommentarer
Postat av: ejmis

Trevligt med nya bloggare som tittar in =)

Ha några fina dagar nu!

2008-07-03 @ 23:45:00
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Maria

Men lilla gumman!!!! Det är väl klart att jag tänker på dig nu när du har ditt livs helvete!

Jag känner dig inte, men när man sitter här bakom sin dator och får läsa om en annan människas svåra sjukdom så tänker man till lite.

Du skriver rakt upp och ner om din sjukdom, inga krusiduller. Man kan bara ana och FÖRSÖKA förstå hur det skulle kännas att få en sån sjukdom.

Du är modig som vågar och orkar skriva om det! Jag beu8ndrar dig!!!!!



Kram och ha det så trevligt i Varberg.

2008-07-04 @ 04:35:08
URL: http://nightviolet.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Hoppas det kommer att kännas bra med bröstprotesen. Kan tänka mig det tar tid att vänja sig.

Vad bra att ni åker på en liten semester innan din Cancer-resa börjar.

Hoppas det fina vädret fortsätter så ni riktigt kan njuta av dagarna där.

Stor Kram till dig och jag tänker på dig.



2008-07-04 @ 17:29:18
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: christel

Hej vivans granne, blev glad att du ville titta in på min blogg. Jag förstår alla upp o ner dalar du befinner dig i just nu men det kommer o lätta o jag misstänker att du har drabbats av samma cancer typ som jag, verkar vara så med behandling o sånt. Du ska inte vara rädd för det kommer o gå bra även om man tvivlar ibland. Maila gärna till mig för jag tror att du har ett hundra tusen frågor som bara poppar upp mellan varven o kanske jag kan hjälpa dig med något. Ett tips till, kolla in cancertjejerna (länk i min blogg längst ner) du kan vara anonym där om du vill o jag lovar det e verkligen en livlina utan dess like o gå in där. Så mycket tips o kunskap om allt o även våran speciella sorts cancertyp. Ska läsa in mig på din blogg snart. Va rädd om dig kram från Christel min email: [email protected]

2008-07-07 @ 16:09:49
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0