Gråväder !

Uff idag just ingen sol.
Har haft en föredetta arbetskamrat här och fikat idag. Vi tog en tur på stan. Kollade på lite rea i en klädaffär. Jag hade ingen lust att köpa något, men titta kostar inget.
Ringde USÖ på em. Tycker de käns konstig i såret. Min kära granne Vivan var här och kollade på de, men såg inget annorlunda ut. Jag skall i alla fall vara inne i Örebro mellan 8.00 och 8.30 i morgon till sjuksköterska på kirurgen som ska kolla upp de. Lika bra inför helgen.
Sen la jag mig att läsa lite. Grannens kisse Nisse kom in och la sig egemter mig. Han spann och snarka. Var så skönt att höra han, så vi sov middag i 1 timma. Tack lillmamma för att jag får låna han när våran är ute till jaktreviret

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, det är nog bra att du får såret kollat före midsommarhelgen, så du kan koppla av så mycket som möjligt då.

Vilken söt bild på kissen, och ja, det är så mysigt att höra när kissar spinner, så rogivande på något sätt och speciellt när man sover att ha ett sådant mysigt litet liv bredvid sig.

Kommer ihåg hur det var när jag hade min kisse.

Stor Kram

2008-06-18 @ 18:50:26
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej stina!!

Kan lägga ut en fin bild från studenten =)



Marina

2008-06-18 @ 22:00:53
URL: http://marinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Nursen

Vi syns ikväll kram Erika

2008-06-20 @ 08:43:57
URL: http://sisternurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0