Midsommardagen !

NoneVar som jag skrev in till USÖ i torsdags. Blev tappad från såret ca 2 dl "sårvätska". Känner nu igen att de har fyllts på, men sköterskan sa att de va inget farligt att vänta till Måndag att komma in igen. Om jag skulle åka i helgen måste jag gå till Akuten och då kan man ju få vänta hur länge som hellst. Detta tog max 10 min. att göra, så jag ska försöka stå ut till Måndag. Skvalpar en aning i sidan men har inte ont. Skönt de.
Igår em. var vi med grannarna ut till byn och firade deras måg som fyllde 25 år. Jättegod mat hade Vivan och Lingan gjort. Det var både släkt och kompisar tlll dom med. Vi var ca 30 pers. till maten vuxna och barn. Som tur var hade de lånat ett stort tält som vi satt i. De började blåsa rätt så kraftigt senare på kvällen. Nån regnskur kom ochså, så de va tur med tältet.
Framåt 00.30 tiden började gubben och jag dra oss hemmåt på cyklarna. Grannarna gick, för dottern med man och barn hade barnkärran med Ludvig i som sov som en stock att hålla ordning på.
En trevlig eftermiddag och Natt. Fick glömma en stund. Kramar

Kommentarer
Postat av: Nursen

god morgon

va härligt att du tillät dig att bara vara en stund kan vara skönt och glömma fö en stund.

kram erika

2008-06-21 @ 10:04:32
URL: http://sisternurse.blogg.se/
Postat av: vivan

God morgon! ja vi hade det roligt igår...synd på mina glasögon bara...men inget kalas utan kras ha,ha

2008-06-21 @ 11:10:24
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vad läskigt det låter att tappa 2 dl sårvätska.

Men kanske det bara låter läskigare än vad det är.... ?

Hoppa du slipper åka in till akuten, så du kan göra det på måndag istället.

Det är ju ganska trist att sitta på akumottagningar och vänta.

Fint att du hade en trevlig eftermiddag,och önskar dig en fin fortsättning på helgen.

Kram





2008-06-21 @ 19:11:27
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0