Min sköna säng!

  Å va underbart att sova  i min Egen säng.
Cesar som inte visat sig när jag varit borta kom halv 6. Skrek som en bransiren på fönsterblecket. Jag vill in NU. Klart att matte släppte in han. Husse har inte hört när han velat in förut. Han åt upp all mat i sina skålar sen kom han och la sig vid mina fötter. Hela sängen är full av gräs och smuts, men va gör de.
Jag somnade efter mycket om och men efter kl.24. Glömde ta mina tabletter för värken. ( tog ett stort glas öl istället ) Fick en svidande värk i armhålan innan tabletterna hade gjort sitt. Somnade sedan som en stock. Har inte ens varit uppe på toa på hela natten som jag brukar vara. Jag njuter att bara kunna gå upp hemma, läsa tidningen, dricka kaffe, titta på alla mina blommor både ute och inne.
Nu börjar en ny tid för mig. Ska klara den djävla cansern. Allt som blir nu, cellgifter, strålning eller vad som gäller för mig.
Alla mina vänner, grannar och arbetsk. vet jag kommer att stötta mig och Anders för de kommer bli en tuff sommar. Kramar

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig det känns skönt att få sova i egen säng.

Och att du njuter av att gå hemma, och att operationen är över nu.

Fast jag kan tänka mig det blir en tuff tid framöver med behandlingar, men du kommer att klara det.

Skönt att du har så mycket stöd omkring dig, för det betyder mycket i en sådan här situation.

Skickar dig åter igen en stor Kram

2008-06-15 @ 14:37:14
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

Japp här skall det motas..ingen jävla cancer skall få en chans att smaka på min Stina...så det så...vi skall fixa det här tillsammans...lika bra att "den"(cancern) vet det från början vem han har att göra med...vik hädan!!!! kramiz lillmamma

2008-06-16 @ 17:32:57
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: vivan

Jättkul om du kommer ner till oss..kom till kaffet ca 14,00 kramiz

2008-06-16 @ 22:40:06
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0