Inte mått så bra i helgen !

Ingen kul helg denna gång efter cellgiftet.
Mått illa nästan hela tiden. Tabletterna jag fått har  inte hjälp fullt ut. Har knaprat Novalucid som tillskott. Har hjälpt en stund, sen lika illa igen. Bara Apoteket öppnar idag ska jag köpa mera för de är nästan slut.
Det är en tröst mitt upp i allt att jag slipper alla cellgifter nu. Strålbehandlingens biverkningar får jag ta när de kommer.

Litet inlägg, men har inte så mycket mer att berätta. Ska försöka röra på mig utanför stadsgränsen ev. idag om jag får lust. Ska ju ändå till Apoteket, så jag tar nog en liten tur med bilen innan jag åker hem igen. Får se om jag hittar nått kul med kameran då.

Tjingeling tills nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Hoppas du fick sova bättre i natt.

Men vad jobbig att du fick så jobbiga biverkning av denna behandling av cellgiftet.

Att må illa är så jobbigt.

Vad skönt i alla fall att du slipper alla cellgifterna nu, och hoppas du slipper jobbiga biverkningar av strålbehandlingarna.

Men förhoppningsvis de i så fall blir mildare.

Önskar dig en så bra dag som möjligt och att det går bra att hämta ut receptet på apoteket.

Skickar dig vännen en stor Kram och till din mysiga kisse Ceasar också.





2008-11-10 @ 14:50:18
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Hoppas att behandlingen driver bort cancern och att du återfå energi. Hoppas att du mår så bra du kan idag och dubbelt så bra i morgon.



Jag tänkte skapa en länksida till dig som besöker min blogg. Så jag kommer att lägga upp en länk till din sida som tack för att du besöker mig och skriver lite om dig själv i kommentaren i inlägget som heter "Enbart länk till dig!" http://enbart.blogg.se/2008/november/enbart-till-dig.html



Så gå in till mitt inlägg svara på ett par frågor och länka till mig så länkar jag tillbaks.



PC

2008-11-10 @ 22:36:43
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå gumman.

Trodde jag kommit fel när jag såg den nya designen.

Fint blev det.

Igår fick jag verkligen inte lata mig, mer om detta ikväll!

Ha det så gott det går.

KRAM

2008-11-11 @ 14:52:29
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0