Morsning !



Har inte skrivit nått på några dagar. Inget nytt sen i Tisdags då jag höll på att frysa ihjäl på bussen hem att skriva om just. Det är ju nästan som ett halvtidsjobb att resa till Örebro varje dag. Tröttsamt tycker jag efter 4 dagar bara. Hur ska de då kännas när jag gjort alla 5 veckorna. Har lagt mig en stund varje eftermiddag. Ibland har jag somnat ibland inte.
Bussturen hem har varit bättre sen i tisdags i alla fall. Har varit värme, men jag missstänker de va nått fel för jag tror inte de varit samma buss. Var lite annan inredning i den som jag åkt med sen.

Idag ska jag få min 5e beh. Det känns inget under tiden. De värsta är när jag ska resa mig upp från britsen jag ligger på. Ryggen är så stel så jag behövde ha lyfthjälp. De ger mig en Dävert som hjälp att resa mig upp med, men aj aj aj va stelt och ont de gör i veka ryggen. Förstår de gamla man ska hjälpa upp på morgonen att de måste vara jobbigt för dom.
Frågade tjejjerna på strålen igår om att jag tycker de käns som om jag har vätska bakom, där bröstet varit. Ska avvakta till måndag om de käns lika som nu.  En av sköterskorna höll med mig om att de va nog lite.
De börjar bli lite rött och irriterat på huden, men jag har bara en mjukgörande salva som jag smörjer med. Skullle få en cortisonsalva om de blev värre. Var på sminkparty för ett tag sen. Petra som hade den ska skicka mig en Alovera kräm, salva som de rekomenderar från företaget att smörja med. Skulle få den i slutet av månaden. Föresten få. Den får jag allt betala. Hi hi.

Har inte varit inne hos er mina bloggvänner på ett tag. Ska försöka till helgen att titta in hos er. Gbben ska jobba, så Cesar och jag är ensamma. Kanske kan ha mer tidoch lust då att titta in till er.

Ha en bra dag. Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Så skönt att det är helg så du får vila i några dagar.

Ha det gott!

Bamsekramar

2008-11-21 @ 06:34:37
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig att det är tröttsamt med bussresorna varje dag och behandlingarna.

Skönt i alla fall att bussturerna varit bättre sedan i tisdags,

för det är ju inte alls bra och inte skönt att sitta i en iskall buss.

Hoppas du inte får alltför jobbiga besvär med huden p.g.a av strålningarnam,

och om i så fall salvan kommer att hjälpa.

Önskar dig en bra och avkopplande helg.

Kram

2008-11-21 @ 14:23:07
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

Jippi!! nu är det 4 veckor kvar och nästa vecka är det bara 3....hej vad tiden går fort..Till sommaren kan du stå nere vid Stranden och och stråla tillsammans med den strålande strålen.."vattenstrålen" he,he,he....

Det blir inget party den 5 dec..inställt...en annan fredag efter helgerna inpå detnya året...så vi får köra med gamla snuttekassen..fnizz!! kramiz:)

2008-11-21 @ 14:40:37
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: ingela

hej Stina! jag pratade ju om att du skulle få mailen till Fia som säljer cosmopharma också hon kanske kan ge dig lite tips. [email protected] . Fortsätt kämpa! kram

2008-11-22 @ 07:18:57
URL: http://sisterling.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du får en lugn och skön helg!

KRAMISAR

2008-11-22 @ 09:07:31
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Ja du har ju fullt upp med dina resor....fy så jobbigt ...

Du har väl med dig något att lyssna på ????

Ha nu en finfin lördag

Kram

Margaretha

2008-11-22 @ 12:59:27
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Maria

God morgon :-)

Hoppas du får en härlig söndag !

Kram Maria

2008-11-23 @ 11:18:55
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0