Ny fas i livet!

I dag är de en ny fas i min sjukdom som startar. En behandling till som man får vara tacksam att få.
Klart at inte är de så himla kul att åka varje dag till sjuka huset på strålning, men jag är såååå tacksam för allt jag kan få. Man har ju hört de där om pengar och att de sparar in på de mesta. Canserbehandling är nått som de förhoppningsvis inte sparar in på.

Har kommit över de mesta av biverkningarna sen sista Cyton. Min lilla ryamatta som käns på benen finns kvar. Hoppas den får växa till sig, och att den kommer SNART på huvudet också. Är så trött på att alltid ha nått på huvudet. Peruken är så varm att ha på sig inne. Buffen är väll bra att ha, men ser ut som en sjörövare i den tycker jag.


  Nu har jag ett arbete till att fixa innan jag ska åka. Har ett berg med tvätt att ta reda på.
                                      Tvätta går väll an, men sen slutar inspirationen.

Ha en bra dag. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Oj, måste du åka varje dag till sjukhuset på strålningen

Kan tänka mig det är jobbigt.

Men snart så är detta jobbiga över...och det kommer säkert att vara en befrielse när denna svåra tid är slut.

Skönt att de flesta biverkningarna är över från senaste Cyton-behandlingen.

Och hoppas från mitt hjärta att du slipper fler biverkningar.

Stor Kram

2008-11-17 @ 20:06:17
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0