Provtagning !



I dag kl. 7.45 ska jag vara på vårdcentralen för den sista provtagningen inför sista gången med cellgift.
Å vad underbart. ÄR DE SANT. Kan knapt tro att de gått  tre och en halv månad sen jag började med min behandling.
Vad de har gått fort dessa veckor och månader.  De var som en hel evighet när den första skulle börja tyckte jag men nu är jag framme vid vägs ende.
Bara jag nu slipper må illa denna gång som sist.
Har ju mått över förväntan med FEC behandlingen annars. Den förra med TAXEN hade jag ju så mycket infektioner i mun och besväret med magen.

Har funderat hela helgen på om jag ska ta influensa vacinet.  Får ju ta  gratis av arbetsgivaren, men kan inte bestämma  mig. Ska ju åka varje dag på strålning sen, så de lutar nog åt att jag tar den. Ska prata med Onken i morgon när jag kommer in, va de tycker.

Ha en bra dag alla.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du får en bra dag och att alla prover visar bra!

Kramen

2008-11-03 @ 06:30:02
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Forsen

Lycka till idag!

det går säkert jättebra

Kram Forsen

2008-11-03 @ 08:45:00
Postat av: Inger Maryissa

Hoppas provtagningarna gick bra.

Och kan tänka mig att det känns skönt att snart är det sista gången med cellgiftet.

Skönt att tiden ändå har gått så fort,

och snart så kan du gå vidare och lämna denna jobbiga tid bakom dig och känna dig stark och frisk igen.

Hoppas du slipper illamåendet efter denna behandling, för det är ju jätte-jobbigt att ha.

Kanske det är bra om du tar influensa vaccinet, så du slipper vara oroligt för att få influensan.

Stor Kram



2008-11-03 @ 10:22:59
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Kattis

Morrn!

Här är det bara bra!

Hur gick provtagningen igår?

Kramisar

2008-11-04 @ 06:42:40
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Ingela

Åh så härligt med sista cyton! Du ska se att alla biverkningar är mycket lättare att stå ut med - bara för att det är sista!



Kram

Ingela

2008-11-04 @ 07:14:41
URL: http://bc-busan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0