Finns kvar här !!



Jag finns kvar här, men har inte haft så mycket att skriva om.
 Är de bloggtorka tro ?
 Gubben jobbar kväll idag, så jag sitter här och kolllar runt lite på bloggar.
Om jag ska få några ider, men de ploppar inte upp nått.

Var till jobbet i eftermiddags på samverkan. Alla blev så glada att se mig.
Tog av mig peruken och visade ur jävlig ja ser ut. Jag kommer från planeten Mars,
tycker jag själv, men de tyckte ja va söt. Hur i HHHH dom kan tycka de. De fattar jag inte.

I morgon ska jag åka till Örebro och hälsa på Ulla som jag låg rumskamrat med när jag opererade bort bröstet.
Vi är båda högeramputerade, så vi ska gnälla lite över vår situation en stund.
Har inte setts bland fyra ögon sen vi var på USÖ för att få besked om hur och vad vi skulle få för behandling efter OP.
Vi har pratat på telefon ett antal gånger. Ska bli jätttetrevligt att träffas.
Ulla hade tur. Behövde inte ha nån behandling efteråt. Tänk om vi båda hade kunnat slippa de. Men jag ser med  tillförsikt på att detta ger mig styrka att ha fått en erfarenhet i livet som jag inte vill ha igen.
Vill kunna släppa alla onda tankar på canser efter avslutad behandling.
Kanske är lättare sakt än gjort, men ska göra allt jag kan för att gå vidare.

Ha de gott alla. //

Kommentarer
Postat av: christel

Klart som attans att du ska gå vidare med full kraft så småningom. Fick ni gnällt mycket idag hehe, man måste ju gnälla oxå ibland o tycka lite synd om sig själv eller hur. Va nu rädd om dig o stor kram från mig /christel

2008-10-09 @ 19:53:39
URL: http://kristallens.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Känner igen det där att det är inte varje dag man vet vad man ska skriva om i bloggen.

Kan tänka mig att de på jobbet blev glada över att se dig.

Och säkert också det blir roligt att träffa din rumskamrat på sjukhuset.

Jag kan mycket väl tänka mig att du önskar att du också hade sluppit behandlingarna, men bra att du försöker se med tillförsikt på det hela,

och se fram emot att kunna släppa alla tankar på cancern när behandlingarna är avslutade.

Det är jobbigt när de pågår och säkert det är inte lätt att släppa det i första taget efteråt,

men med tiden ...när du känner att du är frisk och stark igen.

Stora Kramar



2008-10-09 @ 23:26:36
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0