VÅR.....


Vilket underbart väder vi haft här idag. Satte mig i Brazze-stolen  i eftermiddag och bara njöt. Somnade vist också.
Har ju väntat på att få sitta i solen sen i sommras. Fick ju inte sola när jag började med de hemska cellgiftet.

I morgon eftermiddag åker vi mot Nykroppa, 2 mil söder om Filipstad till Gubbens bror. Han frun och 3 av barnen ska följa med oss till Sälen. Alla ska åka skidor på längden och tvären utom jag. Fegis kanske ni tycker. Fnizz. Jag har aldrig åkt skidor utför, på längden åkte jag mycket som barn. Pjäxorna växte jag, ur sen blev de inget mer åka av. Svåger och svägerska ska ha hunden med sig så Aijla och jag får väl stå och titta på dom när de åker skidor.
Såg på nyheterna nu att de verkar bli kanonväder i Sälen så jag ska passa å att lapa lite sol också.

Måste bekänna min lathet med att svara er alla som kommenterar på min blogg. Jag har inte vatt inne på den mer än sett era inlägg hos mig. Jag ska skärpa till mig LOVAR.

Jobbar 50% nu till den 13e april, sen 75 till den 3e maj. Får se hur de kommer att gå med högre tjänst. Pirrar i armen så konstigt om jag lyft mycket och tungt under ett arbetspass. Kan va latmasken kanske.

Må så gott alla. Ha de skönt i solen om de fins nån där ni bor.

Kommentarer
Postat av: vivan

Hoppla ...bloggen lever!!!

Ja nu har du en del att berätta för oss....väntar med spänning!!

Vårkramen!

2009-04-05 @ 23:43:52
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Kul att du kan jobba som du gör, va rädd om dig.

Tänker på dig... ta hand om dig.

En stor kram från mig

Ingrid

2009-04-07 @ 21:23:24
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0