Jobba, jobba, jobba...

De var ett tag sen jag skrev här nu igen.
Jobbar och  jobbar fast jag bara gör 75% tycker jag. Har nog legat av mig med att skriva tror jag också. Gick ju så lätt förut när jag var hemma och gick på behandlingar. Ville skriva av mig min sjukdom.

Förra veckoslutet var jag, gubben, svåger och svägerska till Tyskland i 4 dagar.
Ska ladda upp korten som vi tog men måste ha tid på mig för de måste redigeras först. Vi har tryckt nått tokigt på kameran så de är minst 2 el. 3 kort på varje bild vi tagit, som om de är videofilmat. Fnizz. 
Kommer att visa lite från floden Wesel och div. andra bilder snart.

Kramar till er alla som tittar in.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kul att det har gått bra att jobba.

Ska bli spännande och se dina bilder.

Kram Ingrid

2009-05-06 @ 19:22:43
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: vivan

Jag väntar med spänning på bilder!!

Kramen!

2009-05-07 @ 22:55:28
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0