1 milstolpe avklarad !!!

Igår 10/12 var strålen klar. Har varit en pärs det också att göra. Har ju inte känt nått obehag av de, men det har varit ett pass i flera veckor. Dåligt väglag med snö och modd en del dagar. Tur att gubben är chauför till yrket så han vet vad han gör. Kör alltid så lungt och behagligt. Hum hum jag däremot är nog lite hetsigare. Hoppas den dagen kommer då jag kan och får köra bil igen. Hann ju inte ens prova den nygammla vi köpte innan jag blev sjuk.

Fick i alla fall reda på av ssk på strålen att den 28 dec. har jag tid hos Onkologläkare för samtal om vidare behandling. Det är cellgift i tablettform som gäller. Ska få ta dom hemma, men måste ta prover innan som vanligt. Gjorde ju de sist, fast då var de ju in droppform.

Nu är det bara 2 dagar till att ta 10 kortisontabletter. Ska på månd. börja trappa ner. Hoppas nu bara att inga kramper kommer tillbaka så jag får öka dom igen. Ser ut som en julgris i ansiktet. Inga rynkor eller påsar under ögonen. Slät som en tonnåring i ansiktet.

Är trött efter behandlingen igår så nu ska jag vila middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0