Nu tappar jag håret !!!

      
Såhär ser jag ut när jag strålas. Strålningskameran i bakrunden. En skyddande mask som sitter så hårt fastspänd att jag inte kan röra huvudet en millimeter. Skulle man lida av panik gock det inte utan lugnande mediciner säger tjejjerna på strålen. Mig bekommer de inte nått. Ligger max 5 till 7min. med masken på. Jag är tålig.

I kväll kommer kusin som har damfissa här i stan och ska klippa till min peruk jag tagit ut för ca 14 dagar sedan.
När jag kammade mig i morse blev hela borsten full. Ligger hår över allt nu. T.om fastnar i munnen.
Hon får bestämma vad som jag skall göra men tycker nog att de är lika bra raka av de. Efter strlåns slut ska de ju komma tillbaka har det sakts. Kanske inte där de nu ska stråla de sista 5 gångerna på tumören, men vad gör de bara jag blir bra. Baggateller.

Måste leta på mitt huckle jag hade sist på mig. Det vart kallt inne utan hår.

Kramar till er som tittar in

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Tack för att vi får se hur det ser ut när du strålas.

Jo, du måste vara mycket tålig som klarar detta utan lugnande mediciner.

beundrar dig mycket !! och tänker på dig ofta.

jo, jag skulle nog också tänka att tappa håret är inte så viktigt bara man blir bra.

men kan tänka mig att det ändå känns trist när det faller av.

du är toppen och skickar dig en jätte-stor Kram

2010-11-25 @ 23:21:09
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Mona Andersson

Ojoj! kära Kristina att du bara klarar av denna mask det är beundrasvärt av dig.Tänker på dig mycke, har nu precis läst din blogg, Kom hem i söndags efter 14 dar på rehablitering jättebra har det varit. Kämpa på nu tänker på dig många kramar Mona

2010-11-26 @ 12:38:42
Postat av: Anna Maria Löfstrand

Hej!

Tufft att du nu får genomgå behandlingar igen.

Kommer i håg då du visade oss perukerna du fick förra gången.

Johnny skall strålbehandlas för första gången i morgon. Han är lite nervös.



Kram Amie

2010-11-28 @ 17:57:49
Postat av: Ingrid ♥

Du är visst tålig

kämpa på

Kram Ingrid

2010-11-28 @ 21:16:08
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Stina

Tack till er alla som tittar in här. Jag trodde aldrig de skulle bli en canserblogg igen av den igen, men så är den krassa sanningen. Det får väl bli lite sjukom och gnäll nu i början sen ska de bara bli positiva skriverier. Jag ska fixa det denna gång också. Jag är en överlevare. Idiotsjukdommen ska inte få ta över mig.

Bamsekramar

2010-11-29 @ 06:06:40
URL: http://kfasse.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0