Väntar o väntar !!!

2/11 Har inget hört om ev. provsvar o om behandling. Provet som togs i Onsdags förra veckan skulle jag få svar på i början av denna.
Att allt ska gå så långsamt.

Igår fick jag en tur med snälla grannen Vivi-Anne ner på stan. Hon baxa ut mig med rullstolen ut för rampen. Fick ta vår bil då en rullstol ligger där hela tiden. Var på ett fik o smörjde kråset. Sen till en klädaffär och betalade 2 jumprar jag lnade med hem i Lördags du maken var med mig o´ch drog runt bland alla kullerstenar på torget. Ingen rolig färd kan jag säga. Vivan fixade in mig till stans skoaffär också. Fick tag i ett par kängor med gosigt skinn i som det är dragkedja på bägge sidor om typ vriste. Tror de blev bra. Måste kunna klä mig själv om de blir strålbeh. på USÖ. ar fått påskrift av Läkare för sjuktaxi hemmifrån o in. Skönt för då behöver inte maken ställa upp alltid.

Skriver mera när jag vet nått här.
Kram alla.



Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig det måste vara jobbigt att vänta på provsvar och om behandling.

Toppen med din granne Vivi-Anne och att kunna komma ut och shoppa och fika.

skickar dig en jätte-stor Kram och jag tänker på dig ofta



2010-11-02 @ 22:00:12
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0