15/10 !!!

Livet är tufft. Orkar inte med så mycket här, men ska försöka emellanåt.

Tre röntgenundersökningar 3 dagar i rad nästa vecka. Måste ha dessa innan de kan ta ställning vad som de ska göra med mig. Har ont över allt tycker jag så ja innbillar mig att jag är full av skiten.

Mycket telefonsamtal och besök har det varit till o från. Kan va jobbigt de också. Gubben jobbar hela dagn till 19.00 i kväll. Blev glad för en stund sedan för då ringde Carina att hon ska komma. Hon hade de tufft också för 2 år sedan. Opereat ett bröst hon med men klarade sig utan behandlingar efteråt. Var ett stöd för mig sist. En lugn och sansad person som jag gillar mycket. Tycker om sådana som ringer och frågar om hur jagmår. Orkar du med ett besök. Vill du vi ska göra något. Åka ut och åka i bilen eller vad som hellst. Vi får se vad vi hittar på.

Kramar på er som tittar in här.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig att det är tufft nu.

Och kan tänka mig det betyder mycket när människor ringer och frågar hur det är

och erbjuder stöd och olika trevliga saker att göra,

men som samtidigt förstår när du inte orkar.

men som ändå finns där....

Skickar dig en jätte-stor Kram



2010-10-15 @ 22:08:45
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kikar bara in igen för att ge dig en stor Kram

2010-10-16 @ 22:35:18
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Hej, det är jag igen

Undrar bara hur du har det

och ännu en stor kram från mig

2010-10-20 @ 23:21:32
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0