Dessa biverkningar !

Idag mår jag lite bättre. De nya tabletterna har gjort nytta. Fick ringa Onken idag igen, för svampen på tungan är tillbaka med stormsteg. Har 2 tab. kvar sen förra kuren att ta, men ska ta 1x2 i 3 dagar nu igen. Skulle få hämta ut på apoteket i morgon mera. Bir så trött på att bara ringa Onken. Jag är väl inte den enda kan jag tro som ringer och tjatar.  Men tur att jag inte mår illa i alla fall. Lite kantareller på tungan gör ju mindre. Hi hi. Har inte varit så trött idag som igår. Skönt.

Har haft besök av Carina ( en arbetskamrat ) på förmiddagen. Hon har ochså opererat bort sitt ena bröst, men behövde inte ha nån behandling efteråt. Skönt att kunna prata med nån som lite vet hur man mår och känner sig.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Skönt att du mår lite bättre....

Tro inte att dom på "onken" tycker att du ringer och tjatar......

Dom tycker säkert att det är bra att du säger till hur du mår...det e jag säker på....

Det är jobbigt med den jäkla svampen....lite svåprt att få bukt med....skit oxå...

Håller iallafall tummarna för dig

Styrkekramar från

Margaretha

2008-08-14 @ 20:54:02
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vad glad jag blir att läsa att du mår lite bättre idag, och att det var bra tabletter du fick.

Skönt att du inte mår illa, och håller tummarna för att du slipper det.

Vad bra att du har din arbetskamrat att prata med, som vet hur det är att ha gjort denna operation.

Önskar dig en bra fortsatt kväll och dag imorgon.

Kram

2008-08-14 @ 21:21:07
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0