Ont i håret !

Oj vad jag har haft ont i hårbptten idag. Har knappt kunnat haft peruken på mig, men har i och för sig bara haft den när jag visat mig för folk. Varit till stan 2 ggr idag, då kändes de tvunget. Så fort jag kom hem har den åkt av. Varmt som om jag hade en vintermössa på mig. Fast vem bryr sig att jag inte har nån inne. Katten Cesar och gubben bryr sig inte i alla fall.

Harr städat av lite idag. Dammsugit och torkat golv. De käns faktiskt att de blev för mycket. Handen lite svullen i kväll. Lite ont baktill på överarmen. Svullen där tutten varit ochså. Skit att jag inte får tappa mera nu, för infektionsriskens skull. Jäkla skit att man ska va så begrensad när man känner sig pigg.

Lagat lite mat till gubben när han kom från jobbet vid 22.  Provade ölen vi gjort själva. Nog va de % i den alltid. Blandar ut med lättöl , så de inte blir för starkt för mig i alla fall. God nat. KRAM S

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Antagligen hårbotten inte är van att det inte finns så mycket hår som skyddar, och det är därför det gör ont, och p.g.a av hårstråna som faller.

Kanske det är så ?

Kan tänka mig att det känns varmt med peruken, men kanske det kommer att känns bra på vintern, ifall håret inte har växt tillbaka då.

Skönt att du kan vara som du är hemma och utan peruk när du känner för det.

Nä....kissen bryr sig nog inte heller ;-)

Trist att du inte får tappa mera....vad händer med det som du inte tappar ?

Hoppas det är ok att jag frågar.

Önskar dig en fin dag, och hoppas solen lyser hos dig som den gör här idag.

Stor Kram

2008-08-09 @ 13:39:59
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Gör ni öl själva ??? Låter kul... Det har mannen pratat om ibland men vi har aldrig kommit till skott...

Är det svårt ???

Ta hand om dig

Kram

Margaretha

2008-08-09 @ 18:06:15
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0