GOD JUL...


God Jul på er alla.
Har ni varit snälla så Tomten kommer till er idag. JA de tror jag ni alla varit. Hi Hi.

Här i den lilla lilla staden vid norra Vättern faller Julesnön lagom till Dopparedagen.
SMHI har lovat att de ska falla lite på förmiddagen för att sen upphöra. Skönt för en
gångs skull med en lite vit Jul. Var länge sedan de inträffade här.

Katten Cesar och jag får fira för oss själva idag. Gubben är ute med den blåa faran ( bussen)
och kör i halkan. Började köra 8.30 slutar 18.50 i kväll. Då ska vi äta lite julmat,
 och se om Tomten kommer till oss också. Måste se till att få en Janson klar tills dess.
Måste se Kalle på TV också innan. Var så länge sedan jag såg ett helt program på jul,
har jobbat de flesta julaftnar tidigare år.

Cesar och jag önskar er alla en fröjdefull Jul.







Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!!

God jul min lilla extra mamma,, du är guldvärd i mina ögon, du har varit så tapper under din sjukdomstid,, men du har fixat det!!

Du betyder jätte mycket för mig, du är min lilla mamma, hoppas du ser mig som din lilla unge?!! Jag älskar dig!, Tusen kramar från lilla Lena

2008-12-24 @ 11:46:01
Postat av: Inger Maryissa

Vilken så söt bild på er fina kisse.



Önskar dig också en riktigt God Jul.



Lite snäll har jag tydligen varit eftersom Tomten hjälpte mig att fixa i förskott en fin och bra klockradio för ett par veckor sedan.

Fast idag får jag nog inga fler klappar...

tror tomten är strängt upptagen på andra håll idag.

Men kanske i mellandagarna jag får hjälp igen

och kanske det blir någon mer överraskning :-)



Här har tyvärr fortfarande den utlovade Jule-snön inte kommit,

utan bara lite frost på marken.

Men den är också vit, så man får väl vara glad över det lilla :-)



Ha en fin och mysig fortsatt Julafton.

Stora Kramar





2008-12-24 @ 15:01:43
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Forsen

God Jul Stina!

Hoppas Jansson blev färdig så du hann att se Kalle Anka.Jag jobbade så ingen Kalle A iår heller

Stor Kram och god fortsättning Ö Forsan

2008-12-24 @ 22:02:49
Postat av: Kattis

God fortsättning!

Hoppas du haft en fin julafton.

Kramisar

2008-12-25 @ 09:28:06
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: vivan

Tack så mycket för grattulationen!

Och god fortsättning på julen!

Och kör försiktigt!

Hälsa Värmland!

Julkramar från lillmamma!

2008-12-25 @ 11:32:40
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hoppas det var mysigt i Värmland. Där var det länge sen jag var.

Ha det gott!

KRAM

2008-12-25 @ 14:37:34
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas det är mycket snö och kallt, då är det så fint.

Ni verkade haft en fin och kul dag/natt, hihi.

Sköt om dig och kör försiktigt.

Kramar Kattis

2008-12-26 @ 08:17:59
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0