Om i går kväll...

Vi hade en jättetrevlig kväll igår. God mat. Trodde inte att de skulle kunna göra det så gott med alla julens rätter till ca 1000 personer. Om Janson smakar bra då BRUKAR de övriga vara gott, och de var de. De jag saknade va nog Lutfisken. Brukar ta en liten gnutta sånt trotts att vi älskar de och kan äta de på sommaren om vi vill.

Shoven med Lena och Orup var kanonbra. Synd bara att jag som bara är 1.57 cm över havet inte fick se så mycket av dom på riktigt. De hade 2 stora TV skärmar på var sida om senen. (Har ju sett dom på TV bara förut). De fick jag titta på så gott de gick. De skulle ha setat lite högre upp för att vi pygmeer skulla ha sett lite mera. Alla deras mest spelade låtar var med. Kunde inte sitta still, var tvungen att sjunga med och hålla tackten. Gubben tyckte de va sådär. Lite för högt ljud, man hörde inte riktigt orden i låtarna men de va görbra ändå.

Vet inte va de blev med mig efter gårdagskvällens fest. Har så otroligt ont i mina leder. Hade ont igår visserligen, men idag är det sju resor värre. Kan knappt knyta ihop mina fingrar, ont i höfter, knän och fötter. Har fått något som liknar ett brännmärke vid höger armhåla. Ja, ja strålningen måste nog sätta sina spår. Ska ta upp de med tjejjerna på strålen i morgon om både märket och värken i lederna. Ja vet ju att de kan va såhär i lederna från och till i minst ett år. sa DR sist på Strålen. Läste i tidningen igår att tabletter som innehåller ämnet Diklofenak kunde ge Strok och Hjärtinfarkt som biverkan. Diklofenak är de tabletter jag fått för värk. Ja, ja måste ta dom för inget annat hjälper i alla fall. Måste kunna röra mig.


Tjingeling...


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig att ni hade en trevlig kväll och med en massa god mat.

oj....till 1000 personer...det var inte dåligt...

Men kan tänka mig att du saknade lutfisken.

För mig är julskinkan och lutfisken de godaste rättern vid jul och speciellt när mamma gjorde den.



Trist att du sedan fick ont i dina leder och det konstiga märket vid höger armhåla.

Ja, antagligen strålningen sätter sina spår, men hoppas det inte blir fler biverkningar och att värken går över snart.



Håller tummarna också för att resorna imorgon och denna vecka går bra och att de håller värmen i bussarna.

Stor Kram

2008-12-07 @ 21:52:02
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0