Snöväder...


I dag har det snöat nästan hela dagen. På Nyhetsmorgon på TV i morse
sa de att de skulle kunna bli 1 till 2 dm i morgon med början i natt. Uff.
Jag gillar igentligen inte vintern över huvud taget, men såhär i jultider
är de inget fel. Jag är nog född i nått varmare land i mitt förra liv.

Jag kämpar på med min strålning.I dag var det nr. 19 av 25. Det ska bli så skönt
när detta är över. Jättetuft att ge sig iväg varje dag, men så skönt att kunna åka buss
när vädret är dåligt.

Skulle ha åkt bil i morgon, för jag skulle till Ulla som var min rumskamrat när jag opereade bort
elakingen i sommras på fika. Ska ringa henne i kväll om att de får vi ta en annan dag. Jag har blivit lite 
feg  eller vad jag ska kalla de att köra bil i halka och snöväder. Kör ju inte så mycket bil nu, men de får jag allt ändra på. Får ta nya tag efter nyår med att också hälsa på lite vänner. Inte bara prata i telefon.

Må så gott alla. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: vivan

GUD SÅ SKÖNT FÖR DIG ATT DET NU BARA ÄR 5 GGR KVAR PÅ STRÅLEN! OCH BRA ATT DU KAN TA BUSSEN,INTE KUL ATT VARA UTE PÅ HALKIGA VÄGAR! DU FÅR KOMMA IN OCH SMAKA PÅ MINA JITTERBUGGAR NÄR DU KOMMER HEM...KRAMILIKRAM!

2008-12-12 @ 09:50:15
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Kattis

Åh, vad skönt att det bara är en vecka kvar.

Jag ahr nog bara lite för mycket just nu, lite för många sorger och kriser....så det tog nog överhand.

Så jag är hemma en vecka och kurerar mig.

Sen är det jullov, ska ta några dagars semester så det blir några veckor till.

Ha en kön kväll!

KRAMAR i massor

2008-12-12 @ 15:09:19
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Tänk att så många andra i vårt avlånga land fått snö men inte vi i Stockholm ...

Mysko ;-)

Här regnar det som vanligt, idag har det varit ett extra "skvalande"...urtrist...

Om allt detta regn hade varit snö...oj vad mycket snö det hade varit då...

Vintern är inte min favoritårstid heller,

fast det beror lite också på hur vintern är,

och när jag var yngre det var roligare p.g.a underbara färder på skidor i naturen osv.



Kan tänka mig att det är tufft att varje dag åka till stråningen,

speciellt nu på vinterna när det är kallt.

men vad skönt att det bara är 6 behandlingar kvar.

Kan mycket väl föreställa mig hur skönt det kommer att kännas när allt detta jobbiga är över.



Ha en fin fortsatt dag och 3 Advents-helg.

Stora Kramar



2008-12-12 @ 15:25:35
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: marina

Hej , det blev inge göteborg. så dåligt väglag vi ville inte riskera att åka ut i halkan

2008-12-14 @ 20:50:51
URL: http://marina elisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0