Funderingar !

Igår var jag till frissan på USÖ och fick en peruk. En väninna var med som smakråd. Hon tyckte de blev som jag har håret nu, men ja vet inte de ja. Skönt att ha nån när den riktiga peruken faller av.
Ska ringa in till onken idag och höra mig för om ev.  tappa ur vätska där tutten setat. Har en extra käns de under armålan. De spänner och svider mitt på bröstet i skinnnet frampå eftermiddagen, kvällen som attan. DR ville inte så gärna tappa mer nu efter jag börjat behandlingen. Infektionsrisken. Jag måste i alla fall fråga dom om råd idag. Om de blir av idag så får jag ju stå ut resten av tiden. Idag var sista dagen sa DR att kunna tappa för runt 8e dagen efter beh. blir ja mer å mer känslig. Kroppen tar väll hand om de till slut kan ja tro, men hu de lär dröjja.

Var så jättetrött igår när vi va påväg hem från Örebro. Ont i hela kroppen. Ville bara sova, men de gick inte. Myror i hela kroppen. Vet ju att de blir så men jag är inte van än eller nått ditåt. Vill kunna göra de jag vill. Ta hand om huset, städa laga mat, tvätta, stryka men den jäkla armen får ju inte överansträngas. Dammråttorna rullar i hallen och köket såg ja igår, men ja struntar i dom just nu i alla fall.   Kramen

Kommentarer
Postat av: vivan

Du får lära Löken att dammsuga!

Sätt dig i en skön fåtölj och kommendera!

kramizar:)

2008-07-22 @ 18:03:03
Postat av: Nursen

vila vila vila, bästa för att kroppen läker bäst i vila och sömn. KRam Erika

2008-07-23 @ 13:28:52
URL: http://sisternurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0