I morgon är de dax !

Sitter här vid datorn. Vet inte vad jag ska hitta på. Äter kortison innan behandlingen i morgon. DR sa att ja skulle bli pigg av de. De stämmer. skulle kunna göra vad som hellst nu, men den jävla armen är ju till besvär. Får ju inte göra nått med den just. Inte lyfta tungt, hushållsarbete  va inte bra de heller. Va FAN vänstern kan ju inte göra allt. Måste ta reda på kite mer av sjuka gymnasten. Fick inte den uppfattningen mer än att ja inte skulle lyfta tungt, bära kassar med varor, statiskt arbete. ja ja de ordnar sig med de, bara de bli till de bästa med behandlingen.
Fick tel. från min kussin i kväll. Hon kommer till mig på Lördag fm. för Anders jobbar hela helgen. Är borta hela lörd. till 19.00 ca. Sönd. från ca 9.00 till 22.00. Då har ja min bästa granne, "lillmamma" som ja kallar henne, att tjata på.
 Så här såg ja ut när vi åkte hem från Turkiet i höstas. Ser sur ut, för det var tråkigt att åka hem. Känne mig som då Nu. Kramar

Kommentarer
Postat av: vivan

Ja, det vet du..här är jag! Och jag är inte längre bort än telefon....Och du vet ju att du är tuffaste bruden i A-sund nu......kramiz lillmamma

2008-07-18 @ 09:34:51
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0