"Motion"

Idag tog jag och följde med Anders på en cykeltur när han skulle börja jobba 11.10. Jag måste nog försöka att särka mig inför sommarens ev.a behandlingar. Föresten är de väll inget fel för någon att bättra på konditionen en smula. De var motvind halva sträckan så jag fick hoppa av och gå en bit. Flåsa som en blåsbälg. Pussade gubben hej då. Sen var det medvind nästan ända hem. De sista 500m ca va de dax igen. Puh. Dyngsvett, men tur de fins vatten i duchen. Var jätteskönt när jag kom in och fick hämta andan att ha gjort nått vettigt. Tar nog en tur igen när han slutar vid 19.15 och möter han. Kramar

Kommentarer
Postat av: vivan

Du är säker du....kramiz lillmamma!

2008-06-24 @ 20:21:34
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Nursen

tjoho lilla grannfrun

Lilla nursen är vaken sent gun´bben är i Örebro och vi ska hämta honom snart. Kramar till er från oss i Kumla

2008-06-26 @ 00:21:52
URL: http://sisternurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0