God morgon !!

   Titt ut.


God morgon alla som tittar in här.
En strålande  dag ser de ut att bli idag också. Passa på att njuta av solens strålar, snart kommer höstens gråväder.

Jag mår br nu efter urinvägsinfektionen så länge de nu varar. T.om håret verkar må bättre igen. Har inte sopat ur sängen på över 1 vecka. Vist lossnar de lite om jag drar i de strån som fins kvar, men inte i drivor som de varit förut. Ser ut som jag kommer från Mars eller nån annan planet. Hi hi. Fryser om huvudet t.om. inne, men har en BUFF på mig.

Må så gott nu i solen idag. // kram S

Kommentarer
Postat av: Forsen

Det är bara Forsen som tittar in

Ha en bra dag Kram

2008-10-07 @ 10:45:39
Postat av: sanna

söt katt

2008-10-07 @ 11:15:52
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vilken så söt bild med kissen som tittar ut från papperspåsen.

Vad glad jag blir att läsa att du nu mår bra efter urinvägsinfektionen, och håller tummarna hårt att det fortsätter så.

Och att även håret verkar må bättre nu.

Älskar din humor, det du skriver om att komma från Mars eller annan planet :-D

Men kan tänka mig att det känns lite kallare om huvudet nu speciellt som det håller på att bli kallare.

Håller tummarna att du får fortsätta att må bättre, och att tiden går fort med de resterande behandlingarna, så du snart får känna dig stark och frisk igen och även slippa alla biverkningar som även är så jobbiga.

Stor Kram till dig.



2008-10-07 @ 14:18:46
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

Tack för sällskapet till vårat torg i em. Tänk att vi alltid gör av med stålar på våra shoppingturer...

i morgon skall jag till HLSB och bowla med gud vet vilka ...vi är 40 st...från jobbet i stan och obygden...hyrt hela lokalen...berättar mer i morgon...nattinatti..kramiz:)

2008-10-07 @ 22:27:33
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Skönt att du mår bättre.

NU har mina smyckedelar kommit så nu ska jag göra din länk.

Så på måndag ska den ligga i din braevlåda.

Jag lämnar min mail så du kan skicka adressen.

Ha en skön dag!

Kramisar

2008-10-09 @ 07:08:58
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0