Hemliga resan !

Vilken kul dag vi hade igår.
Började med en fika hos moster i Hallsberg.  Lastade in oss i hennes bil och sen bar det iväg.
Första stop var på Lithells korvfabrik i Sköllersta. Jag hade inte så fel i min gissning.
Här köppte vi en massa korv på längden och tvären.



Efter de åkte moster med oss till Odensbacken. Där har dom Adofssons kläder, skor och möbler.
Klart vi var på alla ställen. Jag köppte en vardagsjumper och en finare jumper eller tröjja,
vet inte vad man ska kalla den för. Tänkte inte ha den till vardags i alla fall. Lite dyr kanske,
men va tusan måste pigga upp mig lite.

Efter de vände hon tillbaka mot Kumla igen och till Kävestakorset.
Där va vi inne i två pyttesmå butiker som den första hade kläder att sälja.
Inget för mig. Lite " tantigt " mode.

Sen till en så gullig butik med så mycket fint så vi nästan svimmade.

                  

Efter dessa två ställen var den trevliga eftermiddagens överraskning slut. Tillbaka hem till moster.
Där hade hon gjort världens räk och äggmackor som vi fick åtnjuta innan vi åkte tillbaka hem.

Var så trevligt hela eftermiddagen. Mycket skratt och tjejsnack. De här ska vi göra om har vi bestämt, men till ett annat utflycktsmål.





Kommentarer
Postat av: Forsen

Hallo Stina

Du verka haft jättekul på din resa

jag brukar vara på Adolfssons när jag är

i Odensbacken min bror Lars bor där med sin fru

Kramiz

2008-10-24 @ 09:55:37
Postat av: Inger Maryissa

Men vilken trevlig överraskning och kan tänka mig att ni hade en kul dag.

Det låter toppen !

Och vilken mysig moster du har.

Ha en bra kväll.

Kram

2008-10-24 @ 17:19:01
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Kattis

Åh, vad mysigt det verkade.Blir lite avis.

Hoppas du får en bra kväll!

KRam

2008-10-24 @ 19:02:01
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0