Förkylt...

Hur mår ni ute i bloggvärlden?
Här hos oss är de förkylt. Gubben har nog flunsan. Jag har fått nysatacker ibland så jag tror aldrig jag ska sluta.
Har ju fått spruta för flunsan så jag hoppas verkligen att jag klarar mig. Lite snuva kan man väll få, men de kan va illa nog de bara.


Måste berätta att jag var på kattutställning i Söndags.
De hade massor av olika raser. Maine coon som denna ras heter fanns de massor av.
Alla färgställningar som nan bara kan tänka sig. Den liknar Norsk Skogskatt, men är
en aning större.
Fanns en del nakenkatter också. Dessa tyckte vi inte om varken gubben eller jag.
Nu har jag glömt vad rasen heter som har en intryckt näsa. De tycker jag ändå mer illa om för de är ju så sönderavlade. Näsan sitter mellan ögonen, ögonen rann. Nej fy låt rasen få vara som den är.



Tacka vet jag Cesar som får göra som han vill. Ut och jaga råttor komma och gå som han önskar den lilla bortskämda katten. Hi Hi.

Må så gott alla. Tjingeling


Kommentarer
Postat av: vivan

Det var den bästa föreläsning jag någonsin varit på!

Lisa Andersson heter hon och har skrivit boken "att få leva till jag dör"

jag har skrattat denna dag, så jag kommer att bli gammal....Kramen!

2009-02-05 @ 17:45:39
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jo, tack här är det ok.

Men vet många bloggvänner som har råkat ut för vinterförkylningen.

Trist att ni också gjort det och dessutom influensan.

det är inte kul alls.

Men hoppas du klarar dig från influensan då du tagit sprutan, eller i alla fall att det blir lindrigare.



Måste varit kul att vara på kattutställning.

Det finns ju så mycket olika sorters söta kissar.

Gulliga foton och på er kisse Cesar.

Tänk att också få sitta vid matbordet och äta ;-)

Kram

2009-02-05 @ 21:59:54
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hejsan!

Här är allt bara fint och hoppas det är samma hos dig och att du nu klarar dig från flunsan.

Jag hade en norsk skogskatt förut, underbara personlighet.

Nu har vi två högst vanliga bondkatter och dom är söta och coola.

Ha en skön dag!

KRAM

2009-02-06 @ 12:59:53
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: vivan

jag är vaken, men Chefen sover i skinnet.....skall väcka honom och putta honom i sängen nu...och mig själv ....natti natti och sov gott kära vän!!!

2009-02-08 @ 00:13:11
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Ingridi

Har också en katt (Bamse) han gör som din, bestämmer här i huset.

Kram Ingrid

2009-02-12 @ 13:56:55
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0