Burrr kallt...

Lite för kallt för min del idag i den lilla lilla staden.
Vaknade vid 07 ca och då var det 17 gr. Cesar katt ville ut och pinka, men gjorde ett lappkast in igen.
Han blev så frustrerad över att inte kunna gå ut , så han gick lös på mattor och så satte han sig och skrek och tittade mig i ögonen. Såg ut som han tyckte de va mitt fel. Han fick sitta ett tag i köksfönstret och titta ut, sen ville han prova igen och då var han faktiskt ute ca 20 min.
Tack för de för nu blev de katt av han igen. Gosig som vanligt. Ja de är inte lätt att va katt heller.

I morgon kl. 9.30 ska jag vara på Onken och få min Herseptinbehandling igen. Alla värden är ju bra så de är bara att köra på.
En väninna som jobbar på ett annat älreboende i kommunen ska följa med mig in till Onken i morgon.
Hon har också tagit bort ett bröst, men behövde inte få cellgiftsbeh. Hon ska på nått återbesök efter sin operation i slutet av månaden, så hon ville med och kolla vart hon ska ta vägen då. Hon får ju va med mig på rummet när jag får min behandling, så då får hon se de också.
Efter besöket på USÖ ska vi göra stan ha vi sakt. Kolla kläder och annat onödigt. Blir nog inte så mycket spring om de ska va lika kallt i morgon som idag.

Må så gott alla. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: vivan

Ja, här har katterna trott att det är motorväg mellan kontor och gillestugan...som de har sprungit...och de har slagits så katthår har flugit...tokiga katter!

har du på radon ....bra musik..dansmusik!!!

Kramen!

2009-01-04 @ 20:04:38
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jo, det har blivit kallt nu, och verkar blivit så över mest hela vårt avlånga land.

Här är det 15 minusgrader,

så nog är det vinter även om det inte finns snö.



Kan tänka mig att kissen tyckte det var läskigt att kissa i kylan ;-)

Har varit med om det själv en gång när vi var på en bilresa en snörik och kall vinter och jag blev kissnödig.

Och det var bara att stanna bilen och sätta sig i snön och kissa...men hu...vad kallt ;-)



Hoppas det går bra med Herseptinbehandlingen och resan i kylan imorgon.

Skönt att alla värden är bra.

Gläds mycket med dig att detta jobbiga snart är över helt.

Stora Kramar

2009-01-04 @ 21:58:12
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

ha, det så gött i stora staden med Carina...hoppas ni orkar shoppa loss, trots kylan!

Nu skall jag dra mig ner till den lilla lilla staden och handlahem matoch div drycker!! kramen!

2009-01-05 @ 09:25:03
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hejsan!

Idag är det "bara" -8. Så det känns ju som om det var varmt, hihi.

Hoppas det går bra idag och att ni hade trevligt på stan.

Må gott!

KRAM

2009-01-05 @ 11:56:13
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du maste bara aka hit det ar underbart vackert!

2009-01-05 @ 12:57:00
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: christel

Ja fy fasen Stina så kallt !! Hoppas det gick bra på behandlingen o att ni gjorde stan ordentligt haha. Va nu rädd om dig o varm kram från christel

2009-01-06 @ 07:07:58
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0