Ensam!

  God Natt Kram till er alla som läser detta. Nu ska ja krama kudden. Sambon kör alla fyllisar som ska hem efter krokbesök i natt. Han kör alltså buss. Är så orolig att de ska bli bråk när han kör natt. Man ha ju läst så mycket om knivar o diverse som de hotat med. Jag ska upp ca 05.45 i morgon för att hinna till mitt jobb kl 07.00
Om allt går bra och inte för mycket spyor att ta reda på för han i natt så är han hemma vid 04.00 Först då kan jag helt slappna av. Hur kul är de då att klockan ringer om 1 1/5 timma. Ja ja får sätta på autopiloten så bilen tar mig till jpbbet ändå. Skämt å sido.  Natti natti :- Stina

Kommentarer
Postat av: vivan

Hoppas du inte somnar i gröten.. ha ha...ha en skön söndag...hälsa alla de andra...kram vivan

2008-04-13 @ 10:32:59
URL: http://vwellermo.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har också en blå blogg/erika

2008-04-14 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0