Hi hi hi !

En självsäker kvinna kommer in på en bar och sätter sig bredvid en stilig man.

Hon slänger en snabb blick på honom, och sen tittar hon på sin klocka en liten stund.

Mannen ser detta och frågar: Är din träff försenad ?

Nej svarar hon. Jag har precis köppt en superklocka och jag bara testade den.

Mannen blev intresserad och frågade: Superklocka? Vad är de för speciellt med den?

Med hjälp av alfavågor så kan den kommunicera med mig på telepatisk väg, förklarar kvinnan.

Vad sa den då? Frågar mannen

Den sa att du inte har några kalsonger på dig....!

Mannen skrattar och svarar: Då måste den vara sönder, för jag har visst  kalsonger på mig!

Kvinnan svarar: Jo men den går en timme för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0