Hårlös nästan !

I kväll var jag till kusin och klippte bort de mesta av håret som inte ramla av när hon tog i de. Jag grät och grät innan jag åkte hemmifrån. Grät som ett barn när Eva klippte av  håret.  När hon va klar satte vi på peruken. Hon fixade till den en aning. Tunna ur lite och klippte till den så jag ser ut som jag har frisyren i vanliga fall. Jag får väl piffa till den jag ochså när jag ska ha den på mig. Två grannar har sett mig, de säger att de vart jättebra. Får väl tro dom. Ska försöka vänja mig, men inte lätt.

I morgon kl. 08.00 ska jag vara på vårdcentralen. Ta prover inför min 2a beh. på måndag. Då är de BARA 4 kvar efter de. Får ta en dag i taget. Kramar S

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Du skall veta att jag tänker på dig......

Det är klart att det är jobbigt att skiljas från sitt hår....ryser.

Men det är ändå en världslig sak, du finns ju kvar därunder ;D

Kram på dig

Margaretha

2008-08-08 @ 13:55:04
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig det känns jobbigt att förlora håret, och det är inte underligt att du grät.

Vad bra i alla fall att det finns peruker, och att du fick hjälp med att fixa den,

men kan tänka mig att det ändå tar tid för dig att vänja dig vid den.

Hoppas provtagningen vid vårdcentralen gick bra och att nästa behandling går bra,

och att du slipper få för mycket jobbiga biverkningar.

Som jag skrivit förut, jag tänker mycket på dig.

Kram

2008-08-08 @ 14:37:12
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

Du är en tyffing...och ditt nya hår ,man kan inte se skillnad......bara om man vet...kramiz:)lillmamma

2008-08-08 @ 15:01:35
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0