Kräftfiske !

Idag kl 15 börjar sambons älsklingsfiske. Ska försöka följa med ut på eftermiddagen när han ska lägga i burarna. Vi åker hem en stund efter de, hämtar fikakorg med äggmackor och kaffe. Åker ut igen på kvällen och vitjar. Det gör vi bara första kvällen, sen får dom vara ifred till nästa dags förmiddag. Lite kul att kolla om dom vill gå in i burarna.

Jag mår över förväntan bra. Fortfarande lite tossig i magen, men får i alla fall gå på toa. Peruken sitter kvar ännu. Glad för de så länge den gör de.

Tack Malin för du kommenterar på bloggen. Saknar dig ochså. Var på jobbet och hälsa på igår. Saknar det, men så är de ju. Kan man inte, så saknar man de. Kan man, så vill man va ledig. Jag ska klara denna sjukdom. Komma tillbaka så snart jag orkar. Kramar S

Kommentarer
Postat av: vivan

Det var fina kräller som ni fick upp...nu får vi se hur nattens fångst blir....kramelikram:)

2008-08-02 @ 12:32:45
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Så kul med ett nytt ansikte !!!!

Har läst runt i din blogg och konstaterar att det är en himla resa du gör....... ...Du verkar vara en klok människa så jag är övertygad om att du klarar detta galant....

Det blir så mycket lättare att stå ut med jobbigheter om man har lite självdistans och humor.

Detta bloggforum är ju oxå ett perfekt sätt att "skriva av sig"....nyttigt och bra tror jag...

En sån gullig katt du har....visade mannen bilden där han sitter vid sin egna plats vid matbordet....gulligt.

När vi åt middag för någon vecka sedan så satt alla våra tre katter på varsin stol vid bordet.....då skrattade vi och sa att det är tur att ingen ser oss :D

Kram på dig

Margaretha

2008-08-03 @ 10:54:44
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0