Jag finns kvar..

Om de är någon som undrar vart jag tagit vägen, så finns jag allt kvar här. Har varit full upp så jag har inte hunnit skriva nått.

Åker varje dag som vanligt till sjuka huset på strålningen. Är halvtid nu.

Min följetång om fryslådan jag åker med hem ska jag berätta om nu.
I går när jag åkte hem var det så där kallt igen.  Berättade för gubben när han ringde hem på eftermiddagen. Har ju sakt åt dig att ringa och klaga sa han. Sakt och gjort.
Ringde Länstrafiken i Örebro. Tjejjensom svarade sa att jag skulle säga till chaufören men de sa jag att de kan han inte göra så mycket åt. Jag vet för min sambo kör för ett annat företag och det hjälper inte att den som kör klagar. Hon skulle i alla fall säga till sa hon.
Jag mailade även till Länstrafikn om min klagan. Gubben sa att de gör dom också.

Idag när jag åkte hem blev jag så full i skratt när bussen körde fram, att jag nästan inte kunde hålla mig. Fick bita mig i läppen. Bussen som brukar komma var vit i stället för blå.
Fick en varm och skön resa hem till Askersund. Undrar om de va min klagan eller om den hade gått sönder eller nått. De visar sig senare i veckan vad som händer.

Ha en skön kväll alla. Tjingeling


Kommentarer
Postat av: vivan

Så skall en slipsten dras! jajja mensan...du vet hur!!!

kramilikram....apropå bilen i skogen...tror att ägaren är min kusin som bor i Kårberg...Sjömans buss du vet...hm...vad gör hon där på skogen!!

2008-12-02 @ 23:11:37
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kanske det var p.g.a att du klagade att de bytte ut bussen.

Hoppas det fortsätter så.

För man ska ju inte behöva sitta och frysa i bussarna, det mår ju ingen bra av.

Och det måste vara så jobbigt för dig som måste åka varje dag för behandlingarna.

Håller tummarna....

Kramar

2008-12-03 @ 00:27:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

Skall vi ta en promenad senare??? kram

2008-12-03 @ 16:44:23
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0