23 strålningar kvar !

Full rulle hela veckorna nu framöver. 2 ggr. har jag avverkat på denna nya resa. Är så " snygg " på bröstet där de ritat upp vart de ska stråla mig. Svarta, gröna och röda linjer på hela bröstet.

Åkte buss med länstrafiken in igår. En mindre som de kallar Servicelinjen hem. De va en resa jag sent ska glömma. Blir de lika dant idag så säger min gubbe som kör på Länstrafiken att jag ska ringa och klaga.
Jag frös så in i , ja ja kan inte skriva ordet. Fötterna va som is, nästippen iskall. Gubben säger att de minsta passagerarna har nått att klaga på så gör de de. Hum jag är ingen gnällkärring i vanliga fall, men jag får nog börja med de här då. Om de nu ska bli kallare som de troligt blir då har man väll frusit fast när jag ska kliva av. Hi hi. Funderar på om jag ska ta med en stjärtlapp att sitta på idag, men får vänta och se hur de blir.

Hade gott alla. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Oj, det låter inte roligt att behöva stå och vänta på bussen när det är kallt och ruggigt ute.

Och tydligen kallt i bussen också.

Kan ju inte låta bli att dra på munnen lite när du berättar på så roligt sätt om hur de ritat på dig i olika färger.

Gillar din humor...

Hoppas tiden går fort med de återstående behandlingarna,

och kanske också skönt om vintern dröjer några veckor tills de är över,

så du slipper snö och alltför mycket kyla som kan vara besvärligt eftersom du måste åka buss varje dag.

Och att snart denna jobbiga tid är över.

Stor Kram till dig

2008-11-19 @ 15:25:45
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Men du... svart ,grönt o rött e finfina färger !!!

Nä jag skoja bara .... det e nog bara att gilla läget....

Kram på dig

Margaretha

2008-11-19 @ 21:29:42
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Forsen

hej håller med dig när jag åkte buss för 1,5år sen så frös man häcken an sig kommer jag ihåg. Hoppas allt går bra idag. Vi hörs på msn Kram Forsen

2008-11-20 @ 07:48:27
Postat av: Gurli

Hej Kristina, ja på dom bara inte ska man väl mellan Örebro o Askersund sitta o frysa hela tiden. På den tiden menar jag ska väl värmen komma. Usch dessa bussar! Kramar Gurli

2008-11-20 @ 18:59:30
Postat av: vivan

ja, det säger jag med...på dem!!!

men nu råkar jag veta att det var varmt igår...så du fick hålla inne med pået!!!!kramiz:)

2008-11-20 @ 23:59:43
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0