Å regnet de bara öser ner !



Vilket väder det är här vid Vätterns norr strand nu på morgonen. Det bara vräker ner nu. 
Tittade ut efter kissen men han fanns inte. Ja ja då  kommer han nog senare, en genomsur Cesar då.

Igår var jag och en grannfru till Örebro och gjorde stan.  Hon viste en klädaffär som hette Stickman mitt i centrum som hade kläder för både barn och vuxna.
Jag som har sakt att några byxor till vintern de behöver jag inte köpa, men jag kunde inte låta bli.
KONSTIGT.
Det var stretchjeans (säkert felstavat ) i 20- serien, 198 kr. Det tyckte jag va ett skapligt pris.  Blir lite bättre stuk på 20- serien till mig. Är ju bara 1.57 över havet och lite mullig, så de brukar vara bra storlekar. Slipper klippa av en halvmeter på dessa. Har ju gått ner i vikt nu under behandling, men de sväller nog snart ut igen.

En vardagsjumper för 149 kr blev de ochså. Blev lite hungriga av allt spring så vi åt lite mat ochså för att orka vidare.

På hemvägen stannade vi vid ett sort köpcentrum och köppte födelsedagspresent till Vivan som fyller 60 år snart.( Hi Hi  Vivan blir du nyfiken om du läser detta ). Får ge dig till tåls ett tag till.

Ringde Onken igår ochså om min mage. Att jag mår illa från och till. Ingen hjälp där inte. Skulle dricka vatten, vatten, vatten igen men va FFFF de hjälper ju inte. Blev min egen Doktor istället. Hittade några gamla Novalucol tabletter, och vips var klumpen och illamåendet borta en bra stund. Konstigt att de ska vara så. Kallas vist egenvård.
Får väl dra in på mitt livslexir  kaffe ett tag, men de blir inte lätt.

Ha en bra dag alla. Kramisar




Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, det är tråkigt när man vaknar för tidigt. JAg vaknar ibland att ryggen värker och då är et bara att gå upp, annars sover jag mellan 6-8 timmar.

KRAM

2008-10-21 @ 07:51:55
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: vivan

Vad är det ni köpt?????

Javist blir jag nyfiken...kramiz:)

2008-10-21 @ 12:55:31
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0