Att man kan må så dåligt !

  Så här klad va ja inte igår kv. o i natt ska ja  säga. Mådde nått otroligt dåligt. Var nog alla krig i världen i min kropp. Frös som om de va minst köldgrader inne. Tog febern. 37,2 så de va inte de. Ont över allt i kroppen. Influensa symptom. Tjockt täcke, den tjockaste fillt vi har hade ja på mig. Frös ändå. Vaknade vid 08.00 i morse. Dyngsvett. Konstigt va de kan vändna. Sen va de nog ochså att jag varken kunde äta eller dricka nått igår. Vatten smaka sött. Maten va så otäck så de kan ja inte ens skriva om.

Idag är de nog lite, lite bättre men långt ifrån bra. Kunde äta lite pepparrotskött o potatis, men inte mycket.

Ringde Onken nu på em. Tror ja fått infektion igen i munnen som jag fick efter 2a beh. Jourläkaren skulle dom prata med. Får se om han ringer idag el. i morgon. Om jag kunde få nått utskrivet så ja slipper åka till Örebro o hämta ut medicin. Smidigare att få åka ner till stan här.

De blir nog en helg som ja får göra minsta möjliga på. Får väl ta grannens kisse med mig o sova middag el nått sånt. Våran är inte så social som Nisse.

Ska nog fixa de här ochså. Tar en dag i taget

  Grannens kisse Nisse Wellermo. Hi Hi

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Trist att du mått och sovit så dåligt inatt.

Och ja det är nog alla krig som förs i din kropp mot cancern.

Jobbigt också att inte kunna känna smaken av maten, men skönt att det blivit lite bättre och önskar från mitt hjärta att du snart får smaken tillbaka igen.

Hoppas du kan få något utskrivet så du slipper att åka till Örebro att hämta ut den, och kan hämta den där du bor.

Mysig bild på kissen, och ja det är mysigt att ha en liten kisse bredvid sig när man sover.

Skickar dig en jätte-stor Kram

2008-09-06 @ 13:33:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0