Hum ja är sjuk !

La mig en stund i em. Sov nån halvtimma. Kände när jag vaknade att jag frös så blixterblått. Tog febern 37. 8 Tog 2 alvedon. Blev inte mycket bättre. Ringde Onken vid 18 tiden. Ssk skulle prata med jourläkaren. Ssk ringer upp efter en stund. Jag ska febern i kv. o i morgon bitti. Är den 38 o däröver ska jag ringa in för att få ta prover o ev få antibiotika. Ja ja de visar sig. Blir så besviken bara. Jag som mått så bra förut. Känner nu att de börjar sätta sig på lungorna som de brukar när jag är snorig o har ont i halsen. Är sämre att få sånt här skit nu när man är självlysande av gifter. Ha ha. Ska ta ett bad o se om jag får upp värmen. Kramar S


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Du är toppen med din humor:

- " självlysande av gifter"... :-D

Det är bra att du kan ha humor mitt i eländet.



Trist att du fått feber och kanske du t.om. fått en förkylning...

för det verkar gå en ordentlig höstförkylning just nu.

Läser lite här och var bland bloggvännerna att de är förkylda.

Får hoppas det inte smittar via datorn ;-)



Från mitt hjärta jag hoppas febern går ner snart och att du inte drabbas så hårt av förkylningen.

Det räcker ju med biverkningarna av behandlingarna som är nog jobbiga de.



Stor Kram till dig.



2008-09-10 @ 21:04:17
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig. morris är till salu. är gör allergisk just nu kan inte vara i närheten. så känner du någon så hojta till. kram erika

2008-09-11 @ 14:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0