Hur ja mår idag !!

Idag käns det någorlunda nu på morgonen i alla fall.                                            
Fick några tabletter med mig hem från Onken som jag skulle ta onsd. och  tords. Dessa fans vist inte på recept. Har Primperan att ta vid behov. Ha inte behövt ta några än, men ska de gå i vågor med illamående så tar jag allt dom. Skulle äta lite och ofta för att dämpa de.
Igår frampå dagen kändes de också skapligt, så jag drog ner till Folketshus här i stan på ett fackmöte. Kunde sen va med tills de va slut vid 15.30 ca. Många blev så glada att se mig.
Du ser så pigg ut sa de. Fick berätta lite om hur jag haft de med behandlingarna jag hittills gått igenom. Jag berättar om någon vill veta. Tror de är bra både för mig och de som frågar. Kan va deras tur nästa gång med denna jälka sjukdom.

Vi har ett underbart väder idag i Askersund. Bäst att passa på va ute. I helgen ska de ju bli blåst och hösten närmar sig nog nu med stormsteg.

Ha de gott alla i solen om den finns där ni bor.                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0