Hur jag mår ??

Ringde till vårdcentralen idag om min hosta. De hade varit både bakterier och virus sa dom jag hade förra veckan. PC skulle göra nytta även sen jag tagit sista tabletten idag för bakterierna. Viruset va inget att göra åt, de skulle läka ut självt. Fick hostmed. att lösa ut på apoteket, men jag har den samma kvar sen en tidigare gång jag fått utskrivet så jag struntar i att lösa ut den nu. Känner mig rätt så OK i bröstet nu i kväll. Hostar inte fullt lika mycket som förut i veckan.

På måndag när jag ska ta proverna inför ev. behandling ville Onken att jag skulle be ssk att någon skulle lyssna på mina lungor. Om de lät nått skulle jag ringa till Onken och berätta. Kunde bli så att någon DR kunde ringa upp om jag ska komma in el. skjuta upp beh. Får innerligt hoppas att jag är OK så det kan rulla på som de är sakt.

Är ju lite pirrig va de ska bli för biverkningar av FECen som jag ska ha nu. Blodvärdet kommer att sjunka förstår jag. Bli trött och emlig, får forska i va de kan bli när jag ska träffa DR innan ev. beh. på tisdag.

Kommentarer
Postat av: vivan

Hur går det med svamprensningen...vilket arbete jag satte dig på!!!

LillStina hade beställt svampmacka tills hon kom hem...hon älskar svamp...inte så vanligt bland barn...kramiz:)

2008-09-18 @ 20:57:36
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vad skönt att det känns bättre med hostan och i bröstet,

och från mitt hjärta jag hoppas det fortsätter bli bättre så behandlingen inte behöver skjutas upp.

Så att behandlingarna kan fortsätta som planerat och du blir snart helt fri från cancern.

Men naturligtvis behandlingarna är jobbiga, speciellt p.g.a biverkningar, och håller tummarna för att de inte blir alltför besvärliga efter den nya behandlingen.

Tänker mycket på dig.

Önskar dig en bra helg och stor Kram

2008-09-19 @ 15:15:13
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0